Connect with us

Porady

Jesteś użytkownikiem kanałów społecznościowych? Zarabiaj na tym!

Opublikowano

on

Jesteś użytkownikiem kanałów społecznościowych? Zarabiaj na tym!

Nie musisz mieć bloga ani własnej strony internetowej, żeby dołączyć jako wydawca do sieci afiliacyjnej i zarabiać online! Wystarczy posiadać konto na jednym z portali społecznościowych. Influencerzy doskonale zdają sobie z tego sprawę! Ich grono rośnie dynamicznie a social media znają od podszewki. Do monetyzacji swoich kont na tych kanałach – wykorzystują właśnie afiliację! Przyjrzyjmy się najpopularniejszym portalom…

FACEBOOK

To zdecydowanie najbardziej znany portal na świecie, skupia w sobie ponad miliard użytkowników z całego globu, co dla nas oznacza szerokie grono odbiorców. W jaki sposób możemy wykorzystać go do promowania wybranego reklamodawcy? Najbardziej popularną opcją jest link partnerski. Można umieścić go w każdym poście. Oczywiście, najlepiej jest dołączyć do tego zachęcającą grafikę – sam link raczej nie skusi nikogo do wizyty w reklamowanym sklepie internetowym, bo ludzie są – w dużej mierze – wzrokowcami. Dlatego też, link partnerski umieszcza się zwykle w treści postu. Ta treść powinna sprawiać, że odbiorcy będą chcieli przejść do sklepu reklamodawcy. Efektywność takiej formy promocji polega na tym, że link partnerski stanowi wtedy jedynie uzupełnienie treści posta a nie jego cel. Warto nie zapominać również o aplikacji Messenger. Umożliwia ona dotarcie z linkiem do indywidualnego odbiorcy.

 1z

INSTAGRAM

Jest kolejnym popularnym portal społecznościowym. Korzysta z niego już ponad 700 milionów użytkowników, z czego w Polsce mamy ich ponad 2.5 miliona! Opłacalne jest więc promowanie programów partnerskich w tej aplikacji, choć trzeba robić to nieco inaczej, niż na Facebooku. Instagram pozwala na umieszczanie aktywnych linków tylko w opisie profilu, natomiast pod zdjęciami już nie. Najlepiej jest więc informować o nowym produkcie we wpisie, odsyłając przy tym swoich obserwatorów do linku zamieszczonego w BIO. Aktyny link w BIO można oczywiście dowolnie zmieniać. Dla użytkowników, których obserwatorzy przekraczają liczbę 10 000, aplikacja umożliwia dodatkowy sposób zamieszczania linków – poprzez InstaStories. Obserwatorzy mogą wtedy przejść do strony docelowej bezpośrednio z grafiki umieszczonej w InstaStory.

zz

YOUTUBE

To platforma, która – podobnie jak Facebook – może pochwalić się ponad miliardem zarejestrowanych użytkowników. Ten kanał również jest doskonałym medium do działalności afiliacyjnej. Na YouTube linki partnerskie można wklejać w dowolnej ilości pod swoimi filmami, jak i w komentarzach. Oczywiście, najlepiej, by wynikały one z tego, co prezentowane jest w treści filmu. Takie rozwiązanie umożliwia dotarcie do szerokiego grona odbiorców, nie tylko swoich subskrybentów.

zzz

PINTEREST

Tutaj mamy medium branżowe, które skupia osoby szukające przede wszystkim inspiracji, pomysłów oraz gadżetów. Portal ten stanowi doskonałe miejsce do dzielenia się polecanymi produktami! Użytkownicy tworzą tu wirtualne tablice, do których „przypinają” znalezione przez siebie pomysły czy produkty. Każdą z tych pinezek można opisać linkiem partnerskim, który zaprowadzi użytkownika bezpośrednio do strony reklamodawcy. Linki można zamieszczać w dowolnych ilościach. Mogą one pochodzić z różnych programów partnerskich, co pozwala na dotarcie do większej ilości potencjalnych klientów.

zzzz

Afiliacja w mediach społecznościowych jest niezwykle efektywna i do tego łatwa – tak naprawdę, do skutecznej i przynoszącej zyski działalności, wystarczy jedynie umiejętność korzystania z linków partnerskich i – oczywiście – współpraca z osiągającą sukcesy siecią afiliacyjną, na przykład prężnie rozwijającą się webePartners.


Anna Biernacka, Content Manager w sieci afiliacyjnej webePartners.pl

Czytaj Dalej
Wciśnij aby skomentować

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Porady

Jakie są zalety korzystania z pośrednictwa pracy dla przedsiębiorców?

Opublikowano

on

poserdnictwo pracy dla przedsiebiorcow

Korzystanie z pośrednictwa pracy stało się popularnym rozwiązaniem dla przedsiębiorców poszukujących efektywnych metod rekrutacji. W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się rynku pracy, gdzie konkurencja o wykwalifikowanych pracowników jest ogromna, pośrednictwo pracy może dostarczyć przedsiębiorcom nieocenionych korzyści. Oto kilka kluczowych zalet, które mogą przekonać firmy do skorzystania z usług agencji zatrudnienia. (więcej…)

Czytaj Dalej

Porady

Integracja zespołów rozproszonych: wyzwania, narzędzia i strategie

Opublikowano

on

W dobie globalizacji i dynamicznego rozwoju technologii, integracja zespołów rozproszonych staje się coraz bardziej powszechnym zjawiskiem. Zespoły te, składające się z pracowników pracujących z różnych lokalizacji, często w różnych strefach czasowych, stanowią nowoczesne podejście do zarządzania zasobami ludzkimi. Integracja takich zespołów jest kluczowa dla utrzymania wysokiej produktywności, zaangażowania i efektywności. W niniejszym artykule przyjrzymy się, czym są zespoły rozproszone, jakie wyzwania stoją przed menedżerami oraz jakie narzędzia i strategie można zastosować, aby skutecznie zintegrować te zespoły. (więcej…)

Czytaj Dalej

Porady

Jak zaplanować rozliczenia ZUS?

Opublikowano

on

planowanie rozliczen zus

Planowanie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) jest kluczowym elementem zarządzania finansami każdej firmy. Właściwe przygotowanie i realizacja tych obowiązków pozwalają uniknąć niepotrzebnych kar oraz problemów związanych z ewentualnymi kontrolami. Proces ten, mimo że może wydawać się skomplikowany, można uporządkować i uprościć dzięki kilku podstawowym krokom. W artykule omówimy, jak krok po kroku zaplanować rozliczenia ZUS, by przebiegały sprawnie i bez problemów. (więcej…)

Czytaj Dalej

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.