Connect with us

Porady

Jesteś użytkownikiem kanałów społecznościowych? Zarabiaj na tym!

Opublikowano

on

Jesteś użytkownikiem kanałów społecznościowych? Zarabiaj na tym!

Nie musisz mieć bloga ani własnej strony internetowej, żeby dołączyć jako wydawca do sieci afiliacyjnej i zarabiać online! Wystarczy posiadać konto na jednym z portali społecznościowych. Influencerzy doskonale zdają sobie z tego sprawę! Ich grono rośnie dynamicznie a social media znają od podszewki. Do monetyzacji swoich kont na tych kanałach – wykorzystują właśnie afiliację! Przyjrzyjmy się najpopularniejszym portalom…

FACEBOOK

To zdecydowanie najbardziej znany portal na świecie, skupia w sobie ponad miliard użytkowników z całego globu, co dla nas oznacza szerokie grono odbiorców. W jaki sposób możemy wykorzystać go do promowania wybranego reklamodawcy? Najbardziej popularną opcją jest link partnerski. Można umieścić go w każdym poście. Oczywiście, najlepiej jest dołączyć do tego zachęcającą grafikę – sam link raczej nie skusi nikogo do wizyty w reklamowanym sklepie internetowym, bo ludzie są – w dużej mierze – wzrokowcami. Dlatego też, link partnerski umieszcza się zwykle w treści postu. Ta treść powinna sprawiać, że odbiorcy będą chcieli przejść do sklepu reklamodawcy. Efektywność takiej formy promocji polega na tym, że link partnerski stanowi wtedy jedynie uzupełnienie treści posta a nie jego cel. Warto nie zapominać również o aplikacji Messenger. Umożliwia ona dotarcie z linkiem do indywidualnego odbiorcy.

 1z

INSTAGRAM

Jest kolejnym popularnym portal społecznościowym. Korzysta z niego już ponad 700 milionów użytkowników, z czego w Polsce mamy ich ponad 2.5 miliona! Opłacalne jest więc promowanie programów partnerskich w tej aplikacji, choć trzeba robić to nieco inaczej, niż na Facebooku. Instagram pozwala na umieszczanie aktywnych linków tylko w opisie profilu, natomiast pod zdjęciami już nie. Najlepiej jest więc informować o nowym produkcie we wpisie, odsyłając przy tym swoich obserwatorów do linku zamieszczonego w BIO. Aktyny link w BIO można oczywiście dowolnie zmieniać. Dla użytkowników, których obserwatorzy przekraczają liczbę 10 000, aplikacja umożliwia dodatkowy sposób zamieszczania linków – poprzez InstaStories. Obserwatorzy mogą wtedy przejść do strony docelowej bezpośrednio z grafiki umieszczonej w InstaStory.

zz

YOUTUBE

To platforma, która – podobnie jak Facebook – może pochwalić się ponad miliardem zarejestrowanych użytkowników. Ten kanał również jest doskonałym medium do działalności afiliacyjnej. Na YouTube linki partnerskie można wklejać w dowolnej ilości pod swoimi filmami, jak i w komentarzach. Oczywiście, najlepiej, by wynikały one z tego, co prezentowane jest w treści filmu. Takie rozwiązanie umożliwia dotarcie do szerokiego grona odbiorców, nie tylko swoich subskrybentów.

zzz

PINTEREST

Tutaj mamy medium branżowe, które skupia osoby szukające przede wszystkim inspiracji, pomysłów oraz gadżetów. Portal ten stanowi doskonałe miejsce do dzielenia się polecanymi produktami! Użytkownicy tworzą tu wirtualne tablice, do których „przypinają” znalezione przez siebie pomysły czy produkty. Każdą z tych pinezek można opisać linkiem partnerskim, który zaprowadzi użytkownika bezpośrednio do strony reklamodawcy. Linki można zamieszczać w dowolnych ilościach. Mogą one pochodzić z różnych programów partnerskich, co pozwala na dotarcie do większej ilości potencjalnych klientów.

zzzz

Afiliacja w mediach społecznościowych jest niezwykle efektywna i do tego łatwa – tak naprawdę, do skutecznej i przynoszącej zyski działalności, wystarczy jedynie umiejętność korzystania z linków partnerskich i – oczywiście – współpraca z osiągającą sukcesy siecią afiliacyjną, na przykład prężnie rozwijającą się webePartners.


Anna Biernacka, Content Manager w sieci afiliacyjnej webePartners.pl

Czytaj Dalej
Wciśnij aby skomentować

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Porady

Paczkomaty Allegro – jakie warunki spełniać, by oferować je klientom?

Opublikowano

on

Sprzedawcy oferujący swoje produkty na popularnym portalu sprzedażowym Allegro, mogą przekazywać klientom swój towar nie tylko wykorzystując tradycyjne usługi kurierskie związane z dostawą produktów wprost do domu, ale również poprzez paczkomaty Allegro. Usługa ta jest coraz bardziej popularna, jednak niewielu Allegrowiczów zdaje sobie sprawę z tego, jakie warunki trzeba spełnić, aby nadać paczkę.

(więcej…)

Czytaj Dalej

Porady

Jak rozmawiać o pieniądzach z pracodawcą?

Opublikowano

on

Jak rozmawiać o pieniądzach z pracodawcą?

Wysokość wynagrodzenia to jedna z kluczowych kwestii w procesie rekrutacji. Równie problematyczne dla większości jest negocjowanie warunków wynagrodzenia i premii lub podwyżki. Wraz z ekspertami z Mikrorata.pl podpowiadamy jak rozmawiać z pracodawcą o pieniądzach.

(więcej…)

Czytaj Dalej

Porady

5 pytań, które warto zadać przed wyborem ekspresu do kawy do biura

Opublikowano

on

Coraz więcej pracodawców decyduje się na instalację ekspresu do kawy w firmie, ponieważ dzięki temu mogą oni zapewnić lepszy komfort pracy osobom zatrudnionym, ale również zadbać o klientów uczestniczących w spotkaniach biznesowych. Zanim jednak pracodawca podejmie decyzję o wyborze ekspresu, powinien zwrócić uwagę na kilka aspektów. Sprawdź, co warto wiedzieć, aby jak najlepiej wybrać ekspres do kawy do biura.

(więcej…)

Czytaj Dalej
Reklama

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.