Connect with us

Firma

Eniro Polska z tytułem Solidnego Pracodawcy

Opublikowano

on

Prestiżowy tytuł Solidnego Pracodawcy Roku 2014 został przyznany firmie Eniro Polska, właścicielowi marki Panorama Firm. Tytuł Solidnego Pracodawcy jest przyznawany przedsiębiorstwom uznanym za najlepszych pracodawców w Polsce, szczególnie tym, które w swojej działalności promują najciekawsze rozwiązania z zakresu HR.

„Otrzymanie tytułu Solidny Pracodawca Roku 2014 to dla nas znaczące wyróżnienie. Tytuł otrzymujemy kolejny rok z rzędu, co świadczy o tym, że utrzymujemy wysoki poziom procesów HR w organizacji. Transformacja firmy, którą z sukcesem zakończyliśmy przechodząc z mediów drukowanych do cyfrowych, wymagała wdrożenia nowych procesów z zakresu rozwoju pracowników podejmujących zarówno wiedzę, jaki i miękkie umiejętności. Od dwóch lat sukcesywnie budujemy centra usług wspólnych dla Grupy Eniro, a nasi pracownicy, realizując międzynarodowe projekty, są doceniani jako specjaliści w swoich dziedzinach. W kontekście tej kompetencyjnej i organizacyjnej transformacji Eniro Polska, nagroda Solidny Pracodawca za rok 2014 nabiera dla nas nowego wymiaru”.– mówi Anna Strutyńska, Dyrektor Personalny w Eniro Polska.

Eniro Polska zatrudnia ponad 800 osób w całej Polsce. Większość zespołu stanowią kontaktujący się z polskimi firmami pracownicy działu sprzedaży i obsługi klienta. Ich profesjonalizm zapewnia wysoką jakość usług reklamowych w Panoramie Firm i komplementarnych produktach, takich jak strony www, video, re-marketing, pozycjonowanie oraz e-mailing. Stale rozwijana część zespołu Eniro Polska to działy technologiczne i marketingowe, które dbają o najwyższą jakość produktów firmy, nie tylko w Polsce, ale także dla pozostałych krajów Grupy Eniro. W firmie panuje dynamiczna kultura organizacyjna, w której zmiany są codziennością, a zarządzanie przez cele stanowi kluczowy element wpływający na sukces organizacji.

Na wybór laureatów konkursu wpływ ma pozytywny wizerunek firmy, jej rozwój, dynamika zatrudnienia na przestrzeni ostatnich lat, działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, warunki pracy (przepisy bhp, prawo pracy, terminowość wypłat, pakiet socjalny) oraz system motywacyjny i pomoc w rozwoju osobistym pracowników, a także ścieżka kariery i rozwój (szkolenia pracowników). Celem projektu Solidny Pracodawca jest przede wszystkim docenienie i uhonorowanie firm prowadzących wzorcową politykę personalną, przekładającą się na wysoką jakość produktów i świadczonych usług.

Czytaj Dalej
Wciśnij aby skomentować

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Firma

Faktoring a biała lista podatników VAT

Opublikowano

on

W 2019 roku została wprowadzona biała lista podatników VAT. Jej celem jest ułatwienie weryfikacji kontrahentów pod względem aktualności ich danych. Jednak przedsiębiorstwa, które chciałaby korzystać z faktoringu, często mają w związku z nią wiele wątpliwości. Czym dokładnie jest biała lista podatników VAT i jak wpływa na faktoring? Podpowiadamy.

Czym jest biała lista podatków VAT?

Biała lista podatników VAT została wprowadzona 1 września 2019 roku. Jest to wykaz, który dostępny jest na stronie internetowej Ministerstwa Finansów, a także CIDG. Jej celem jest uszczelnienie systemu podatkowego VAT, a także zlikwidowanie oszustw podatkowych. Każda firma przed dokonaniem jakiejkolwiek płatności zobowiązana jest do sprawdzenia, czy jej kontrahent jest czynnym podatnikiem VAT.

Na liście tej można znaleźć numer rachunku firmowego podatnika, a także inne dane dotyczące przedsiębiorstwa, takie jak nazwa firmy, NIP, REGON, KRS, adres siedziby, dane wspólników i osób wchodzących w skład zarządu spółki, daty rejestracji, wykreślenia i przywrócenia do rejestru i wiele innych. Zgodnie z ustawą przedsiębiorstwo jest zobowiązane do uiszczenia płatności wyłącznie na rachunek kontrahenta, który widnieje w tym rejestrze.

Faktoring a biała lista

Faktoring a biała lista – wiele osób zadaje sobie pytanie, co trzeba w tej kwestii wiedzieć. W przypadku faktoringu jawnego i odwrotnego biała lista podatników VAT nie wpłynęła w znaczący sposób na realizację tej usługi. Jednak przedsiębiorcy zobowiązani są do weryfikacji rachunków, na które przelewają środki. W przypadku stałej współpracy z danym kontrahentem nie można umieścić jego numeru w systemie księgowym, tylko przed każdym dokonaniem płatności, należy go ponownie zweryfikować.

W przypadku faktoringu jawnego firma przelewa środki finansowe na rachunek kontrahenta, który widnieje na białej liście podatników. Klient przedsiębiorstwa faktoringowego nie musi jednak sprawdzać jego numeru, ponieważ dokonuje on zapłaty na rachunek firmy faktoringowej i to ona musi zweryfikować na białej liście numer, na który zostaną przelane środki.

Istotne zmiany zaszły natomiast w przypadku faktoringu cichego. Jego istota polega na tym, że płatnik nie jest informowany o tym, że płatności są objęte faktoringiem. Po wprowadzeniu białej listy udzielenie faktoringu niejawnego na podstawie rachunku cesyjnego nie jest już możliwe. Z tego powodu funkcjonuje ono na innych zasadach. Między firmą faktoringową, a faktorantem zachodzą więc ustalenia zgodnie z którymi zobowiązuje się on do spłaty zobowiązania na numer rachunku faktora, zaraz po otrzymaniu płatności od swojego kontrahenta.

Czytaj Dalej

Firma

Nadanie paczki: e-commerce i usługi indywidualne

Opublikowano

on

przesylki

przesylkiBranża e-commerce w ostatnich latach rozwija się bardzo szybko. Ogromny wpływ miała na to pandemia koronawirusa, która sprawiła, że konsumenci zaczęli zamawiać coraz więcej rzeczy online. Wśród aspektów, na które klienci zwracają uwagę, wybierając sklep internetowy, są m.in. oferowane metody dostawy. Dla konsumenta ważne jest, by paczka dotarła do niego przede szybko, a jej wysyłka nie kosztowała zbyt wiele. W artykule wyjaśniamy, jak zorganizować wysyłkę w sklepie internetowym. (więcej…)

Czytaj Dalej

Firma

Handel elektroniczny – jak zacząć?

Opublikowano

on

zamowienia

Dostępność globalnej sieci ułatwia i pozwala na działanie przedsiębiorstw różnej wielkości, wprowadzając ich działalność na zupełnie nowy poziom pracy z klientem. Handel elektroniczny stał się w pełni konkurencyjny dla sprzedaży stacjonarnej zarówno z perspektywy klienta, jak i przedsiębiorcy. Rozpoczęcie sprzedaży internetowej to całkiem prosty proces, który może okazać się problematyczny dopiero jakiś czas od startu, kiedy działalność trzeba utrzymać na rynku przy stosunkowo stabilnych przychodach, ciągłym rozwoju i poszerzającej się bazie klientów. (więcej…)

Czytaj Dalej
Reklama

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.