Connect with us

Firma

PMPG POLSKIE MEDIA SA – nowa nazwa łączy pochodzenie z historią firmy

Opublikowano

on

PMPG Polskie Media SA – to nowa nazwa Platformy Mediowej Point Group SA. O zmianie nazwy zdecydowało w czwartek Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie akcjonariuszy PMPG. Nowa nazwa podkreśla polskie pochodzenie i polski kapitał spółki, a jednocześnie nie odcina jej od korzeni i od historii PMPG.

Skrócona nazwa (PMPG) i nowe logo spółki nawiązują do dotychczasowej identyfikacji firmy.

Skrótu PMPG spółka używa od dłuższego czasu, od kilku miesięcy jest to również domena (www.pmpg.pl) używana w oficjalnym adresie strony internetowej oraz adresach poczty elektronicznej.

Człon „Polskie Media” w nowej nazwie ma podkreślać polskie pochodzenie spółki oraz jej kapitału. „To ważny element w czasie, kiedy na polskim rynku mediów dominuje kapitał zagraniczny i trend ten nie ulegnie z pewnością zmianie. Po 25 latach wolności gospodarczej do świadomości indywidualnych konsumentów coraz bardziej dociera, jak ważne jest pochodzenie kapitału i wzajemne wspieranie rodzimej przedsiębiorczości. Pod tym względem media, które kształtują wiedzę i świadomość społeczną i które mogą wpływać na nastroje społeczne, są szczególnie wrażliwym segmentem rynku” – podkreśla prezes i główny akcjonariusz spółki, Michał M. Lisiecki.

Istotną przesłanką zmiany nazwy było także uproszczenie dotychczasowej przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości, tak aby nie odcinać się od historii wydawnictwa. Stąd pozostawienie skrótu PMPG. „Zainspirowała nas historia zmiany nazwy i marki KGHM Polska Miedź” – nie ukrywa Lisiecki. Dodaje, że taką skróconą nazwę łatwo zapamiętać i powtórzyć, co nie jest bez znaczenia w rozmowach z inwestorami.

Platforma Mediowa Point Group powstała w roku 1997. W pierwszym okresie była wydawcą magazynu studenckiego „?dlaczego”, później w portfolio spółki pojawiły się również tak uznane tytuły jak Machina i FILM. Od 2007 r. PMPG jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka jest wydawcą dwóch opiniotwórczych tygodników – WPROST i „Do Rzeczy” oraz związanych z nimi serwisów internetowych.

Czytaj Dalej
Wciśnij aby skomentować

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Firma

Strategia sprzedażowa krok po kroku

Opublikowano

on

sprzedazowa strategia

Tworzenie skutecznej strategii sprzedażowej to klucz do sukcesu każdej firmy. Dobrze przemyślany plan sprzedaży pozwala firmie na efektywniejsze dotarcie do klientów i zwiększenie zysków. Jak zbudować strategię sprzedażową, która zadziała w praktyce i pomoże osiągnąć cele biznesowe? (więcej…)

Czytaj Dalej

Firma

W jakich zadaniach pomaga biuro rachunkowe?

Opublikowano

on

pomoc biura rachunkowego

Współczesne prowadzenie działalności gospodarczej wiąże się z koniecznością spełniania wielu formalności, które mogą być skomplikowane i czasochłonne. Niezależnie od wielkości firmy, odpowiednie zarządzanie księgowością, podatkami i finansami jest kluczowe dla jej funkcjonowania i rozwoju. W związku z tym, przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na współpracę z biurami rachunkowymi, które oferują wsparcie w wielu istotnych obszarach działalności gospodarczej. Z usług tych korzystają zarówno małe, jednoosobowe firmy, jak i większe przedsiębiorstwa. (więcej…)

Czytaj Dalej

Firma

Na czym polega prowadzenie ksiąg handlowych?

Opublikowano

on

prowadzenie ksiag handlowych

Prowadzenie ksiąg handlowych to kluczowy element zarządzania finansami przedsiębiorstw. Jest to proces złożony, wymagający zarówno precyzji, jak i wiedzy specjalistycznej. Dzięki księgom handlowym firmy mogą nie tylko monitorować swoją sytuację finansową, ale także podejmować świadome decyzje biznesowe. W niniejszym artykule przyjrzymy się szczegółowo, na czym polega prowadzenie ksiąg handlowych, jakie są jego główne etapy oraz dlaczego jest tak ważne dla każdej działalności gospodarczej. (więcej…)

Czytaj Dalej

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.