Connect with us

Firma

Oferta firmowa w Orange Finanse

Opublikowano

on

W ciągu pierwszych czterech miesięcy od startu rachunki w Orange Finanse otworzyło blisko 50 tys. klientów indywidualnych. Teraz bank sięga po mikroprzedsiebiorców, poszerzając swoją ofertę o produkty dla firm: rachunek i kartę za 0 zł oraz limit kredytowy na start w wysokości do 10 tys. zł. Klienci mogą też zyskać nawet 600 zł zwrotu za płatności zbliżeniowe.

Orange Finanse wystartował w październiku 2014 roku, jako wspólny projekt mBanku – najbardziej innowacyjnego banku na świecie i Orange Polska – największego operatora szybkiego internetu w Polsce. Oferta banku w pełni dostępna jest za pośrednictwem smartfonów. Aby założyć rachunek w Orange Finanse wystarczy kilka kliknięć na telefonie – nie trzeba podpisywać żadnych dokumentów.

– Nasza propozycja skierowana jest do osób szukających prostych i funkcjonalnych rozwiązań. Klientom ofertujemy podstawową ofertę bankową za 0 zł i możliwość otrzymania atrakcyjnego moneybacka. Proste zasady i łatwy dostęp do produktów, w ciągu czterech miesięcy naszej działalności, przekonały do założenia rachunku w Orange Finanse już blisko 50 tys. osób. To świetny wynik – mówi Łukasz Maculewicz, odpowiedzialny za ofertę Orange Finanse. – Teraz poszerzamy naszą propozycję i na półkę kładziemy produkty skierowane do mikroprzedsiębiorców – rachunek, kartę debetową, limit w koncie oraz konta pomocnicze i lokacyjne – dodaje Łukasz Maculewicz.

Rachunek i karta za 0 zł

Z oferty firmowej Orange Finanse skorzystać mogą osoby posiadające jednoosobową działalność gospodarczą. Prowadzenie rachunku przez pół roku od jego założenia jest bezpłatne. Po tym czasie, aby konto nadal było za 0 zł wystarczy, że klient co miesiąc będzie za jego pośrednictwem płacił składkę ZUS.

Za darmo klienci mogą też korzystać z tradycyjnej karty debetowej oraz karty debetowej naklejki, którą można płacić zbliżeniowo. Już w lutym Orange Finanse wprowadzi także płatności NFC smartfonem poprzez zintegrowanie karty płatniczej z aplikacją mobilną.

Karta debetowa dla firm jest bezpłatna przez pół roku. Potem, aby zostać zwolnionym z pięciozłotowej opłaty, klient powinien w miesiącu wykonać nią pięć transakcji bezgotówkowych. Posiadacz plastiku firmowego nie zapłaci też za wypłaty gotówki z bankomatów sieci Euronet w Polsce oraz za wpłaty we wpłatomatach mBanku, Euronetu i CashLine. Kartą płacić można również zagranicą i w internecie.

Limit na start i aż 50 kont pomocniczych

W ramach oferty firmowej Orange Finanse klient zyskuje także możliwość wnioskowania o 10 tys. zł limitu na start, dostępnego niezależnie od tego jak długo prowadzi działalność. To doskonała oferta dla start-upów na rynku polskim. Aby skorzystać z dodatkowych środków przedsiębiorca nie musi przedstawiać żadnych dokumentów finansowych firmy, a pieniądze dostępne są tuż po aktywacji rachunku. Limit uruchamiany jest bez prowizji za przyznanie.

Ponadto do rachunku, bank proponuje bezpłatne Konto Lokacyjne dla Firm – rachunek oszczędnościowy, którego oprocentowanie wzrasta wraz z sumą zgromadzonych na nim środków oraz Konto Pomocnicze. Każdy przedsiębiorca może otworzyć trzy konta lokacyjne i w dowolnej chwili wpłacać oraz wypłacać na nie wypracowane nadwyżki finansowe, a także nawet pięćdziesiąt rachunków pomocniczych. Te ostatnie świetnie sprawdzą się do rozliczeń z konkretnymi kontrahentami lub pracownikami oraz rozliczeń dotacji z Unii Europejskiej. Do każdego rachunku pomocniczego bank umożliwia też wydanie karty debetowej i nadanie im indywidualnych nazw.

Jak skorzystać z oferty firmowej?

Wszystkie produkty firmowe dostępne są w ramach jednego wniosku o Konto dla Firm. Klient wypełniając formularz sam wybiera, którymi z nich jest zainteresowany. Wniosek dostępny jest za pośrednictwem aplikacji mobilnej banku oraz na stronie informacyjnej www.OrangeFinanse.com. Konto otworzyć można także w jednym z około 900 salonów Orange.

Promocje dla klientów Orange Polska

Orange Finanse od każdej transakcji firmową kartą debetową w postaci naklejki lub NFC w smartfonie naliczy 5 proc. zwrotu. W ten sposób w ciągu sześciu miesięcy klient może uzyskać nawet 600 zł. Aby wziąć udział w promocji, wystarczy w każdym miesiącu wykonać pięć transakcji bezgotówkowych dowolnymi kartami Orange Finanse oraz opłacić jedną fakturę za usługi Orange Polska z Konta Firmowego w Orange Finanse.

Czytaj Dalej
Wciśnij aby skomentować

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Firma

Faktoring a biała lista podatników VAT

Opublikowano

on

W 2019 roku została wprowadzona biała lista podatników VAT. Jej celem jest ułatwienie weryfikacji kontrahentów pod względem aktualności ich danych. Jednak przedsiębiorstwa, które chciałaby korzystać z faktoringu, często mają w związku z nią wiele wątpliwości. Czym dokładnie jest biała lista podatników VAT i jak wpływa na faktoring? Podpowiadamy.

Czym jest biała lista podatków VAT?

Biała lista podatników VAT została wprowadzona 1 września 2019 roku. Jest to wykaz, który dostępny jest na stronie internetowej Ministerstwa Finansów, a także CIDG. Jej celem jest uszczelnienie systemu podatkowego VAT, a także zlikwidowanie oszustw podatkowych. Każda firma przed dokonaniem jakiejkolwiek płatności zobowiązana jest do sprawdzenia, czy jej kontrahent jest czynnym podatnikiem VAT.

Na liście tej można znaleźć numer rachunku firmowego podatnika, a także inne dane dotyczące przedsiębiorstwa, takie jak nazwa firmy, NIP, REGON, KRS, adres siedziby, dane wspólników i osób wchodzących w skład zarządu spółki, daty rejestracji, wykreślenia i przywrócenia do rejestru i wiele innych. Zgodnie z ustawą przedsiębiorstwo jest zobowiązane do uiszczenia płatności wyłącznie na rachunek kontrahenta, który widnieje w tym rejestrze.

Faktoring a biała lista

Faktoring a biała lista – wiele osób zadaje sobie pytanie, co trzeba w tej kwestii wiedzieć. W przypadku faktoringu jawnego i odwrotnego biała lista podatników VAT nie wpłynęła w znaczący sposób na realizację tej usługi. Jednak przedsiębiorcy zobowiązani są do weryfikacji rachunków, na które przelewają środki. W przypadku stałej współpracy z danym kontrahentem nie można umieścić jego numeru w systemie księgowym, tylko przed każdym dokonaniem płatności, należy go ponownie zweryfikować.

W przypadku faktoringu jawnego firma przelewa środki finansowe na rachunek kontrahenta, który widnieje na białej liście podatników. Klient przedsiębiorstwa faktoringowego nie musi jednak sprawdzać jego numeru, ponieważ dokonuje on zapłaty na rachunek firmy faktoringowej i to ona musi zweryfikować na białej liście numer, na który zostaną przelane środki.

Istotne zmiany zaszły natomiast w przypadku faktoringu cichego. Jego istota polega na tym, że płatnik nie jest informowany o tym, że płatności są objęte faktoringiem. Po wprowadzeniu białej listy udzielenie faktoringu niejawnego na podstawie rachunku cesyjnego nie jest już możliwe. Z tego powodu funkcjonuje ono na innych zasadach. Między firmą faktoringową, a faktorantem zachodzą więc ustalenia zgodnie z którymi zobowiązuje się on do spłaty zobowiązania na numer rachunku faktora, zaraz po otrzymaniu płatności od swojego kontrahenta.

Czytaj Dalej

Firma

Nadanie paczki: e-commerce i usługi indywidualne

Opublikowano

on

przesylki

przesylkiBranża e-commerce w ostatnich latach rozwija się bardzo szybko. Ogromny wpływ miała na to pandemia koronawirusa, która sprawiła, że konsumenci zaczęli zamawiać coraz więcej rzeczy online. Wśród aspektów, na które klienci zwracają uwagę, wybierając sklep internetowy, są m.in. oferowane metody dostawy. Dla konsumenta ważne jest, by paczka dotarła do niego przede szybko, a jej wysyłka nie kosztowała zbyt wiele. W artykule wyjaśniamy, jak zorganizować wysyłkę w sklepie internetowym. (więcej…)

Czytaj Dalej

Firma

Handel elektroniczny – jak zacząć?

Opublikowano

on

zamowienia

Dostępność globalnej sieci ułatwia i pozwala na działanie przedsiębiorstw różnej wielkości, wprowadzając ich działalność na zupełnie nowy poziom pracy z klientem. Handel elektroniczny stał się w pełni konkurencyjny dla sprzedaży stacjonarnej zarówno z perspektywy klienta, jak i przedsiębiorcy. Rozpoczęcie sprzedaży internetowej to całkiem prosty proces, który może okazać się problematyczny dopiero jakiś czas od startu, kiedy działalność trzeba utrzymać na rynku przy stosunkowo stabilnych przychodach, ciągłym rozwoju i poszerzającej się bazie klientów. (więcej…)

Czytaj Dalej
Reklama

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.