Connect with us

Firma

Nadanie paczki: e-commerce i usługi indywidualne

Opublikowano

on

przesylki

przesylkiBranża e-commerce w ostatnich latach rozwija się bardzo szybko. Ogromny wpływ miała na to pandemia koronawirusa, która sprawiła, że konsumenci zaczęli zamawiać coraz więcej rzeczy online. Wśród aspektów, na które klienci zwracają uwagę, wybierając sklep internetowy, są m.in. oferowane metody dostawy. Dla konsumenta ważne jest, by paczka dotarła do niego przede szybko, a jej wysyłka nie kosztowała zbyt wiele. W artykule wyjaśniamy, jak zorganizować wysyłkę w sklepie internetowym.

Jak zorganizować wysyłkę w sklepie internetowym?

Organizacja wysyłki w sklepach internetowych może przebiegać na różne sposoby. Wpływ na to ma przede wszystkim wielkość przedsiębiorstwa. Istnieją bowiem na rynku małe, jednoosobowe biznesy, w których wszystkim zajmuje się właściciel – od produkcji towaru, aż po jego nadanie do klienta. Większe przedsiębiorstwa często korzystają jednak z usług firm logistycznych, które to zajmują się kompletowaniem zamówień i ich dostarczaniem do odbiorców. Niekiedy marki nawiązują także współpracę z konkretnymi firmami kurierskimi. Wykupując u nich abonament, mogą liczyć na niższe koszty nadania, jednak aby było to rzeczywiście opłacalne, muszą odpowiednio określić minimalną liczbę paczek, które będą nadawane w konkretnym czasie. Istnieją także abonamenty, w ramach których przedsiębiorcy mogą liczyć także na inne korzyści niż jedynie tańsza wysyłka.

Firmy korzystające z zewnętrznych usługodawców logistycznych mogą skorzystać z dwóch głównych rodzajów usług: dropshippingu i fulfillmentu. W pierwszym z nich rola sprzedawcy ogranicza się jedynie do zdobycia nabywcy. Sklep pełni funkcję pośrednika między producentem czy hurtownią a konsumentem. Na jego stronie internetowej odbywa się sprzedaż, a wysyłką i całą organizacją zamówień zajmuje się firma logistyczna. Fulfilment to natomiast system, w którym produkty należą do właściciela sklepu, często to on jest ich wytwórcą, jednak nie musi mieć ich u siebie ani zajmować się ich wysyłką. Towar znajduje się w specjalnych magazynach firmy logistycznej, której zadaniem jest kompletowanie zamówień, ich dostarczanie do klientów, a nawet obsługa zwrotów. Zaletą takiego rozwiązania jest szybkość obsługi oraz oszczędność czasu i środków.

Paczka e-commerce – co to jest?

Paczka e-commerce to każda przesyłka doręczana do klienta, która została zamówiona przez niego w sklepie internetowym – niezależnie od jej rozmiaru, wagi, zawartości czy formy dostawy. Może być dostarczona pod wskazany adres, do automatu paczkowego lub też pozostałych punktów odbioru.

Obsługa wysyłek sklepów internetowych

Zawierając umowy na dostawy paczek z firmami kurierskimi, sprzedawca może liczyć także na inne usługi dostawców. Często abonamenty obejmują wliczony odbiór paczek z siedziby sklepu w różnych godzinach, możliwość nadawania w weekendy czy dodatkowe ubezpieczenie przesyłek. Wybierając optymalną opcję dla Twojej firmy, pamiętaj o tym, by jak najlepiej spersonalizować usługę – nie tylko do potrzeb własnych, ale i klientów.

Czytaj Dalej
Wciśnij aby skomentować

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Firma

Strategia sprzedażowa krok po kroku

Opublikowano

on

sprzedazowa strategia

Tworzenie skutecznej strategii sprzedażowej to klucz do sukcesu każdej firmy. Dobrze przemyślany plan sprzedaży pozwala firmie na efektywniejsze dotarcie do klientów i zwiększenie zysków. Jak zbudować strategię sprzedażową, która zadziała w praktyce i pomoże osiągnąć cele biznesowe? (więcej…)

Czytaj Dalej

Firma

W jakich zadaniach pomaga biuro rachunkowe?

Opublikowano

on

pomoc biura rachunkowego

Współczesne prowadzenie działalności gospodarczej wiąże się z koniecznością spełniania wielu formalności, które mogą być skomplikowane i czasochłonne. Niezależnie od wielkości firmy, odpowiednie zarządzanie księgowością, podatkami i finansami jest kluczowe dla jej funkcjonowania i rozwoju. W związku z tym, przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na współpracę z biurami rachunkowymi, które oferują wsparcie w wielu istotnych obszarach działalności gospodarczej. Z usług tych korzystają zarówno małe, jednoosobowe firmy, jak i większe przedsiębiorstwa. (więcej…)

Czytaj Dalej

Firma

Na czym polega prowadzenie ksiąg handlowych?

Opublikowano

on

prowadzenie ksiag handlowych

Prowadzenie ksiąg handlowych to kluczowy element zarządzania finansami przedsiębiorstw. Jest to proces złożony, wymagający zarówno precyzji, jak i wiedzy specjalistycznej. Dzięki księgom handlowym firmy mogą nie tylko monitorować swoją sytuację finansową, ale także podejmować świadome decyzje biznesowe. W niniejszym artykule przyjrzymy się szczegółowo, na czym polega prowadzenie ksiąg handlowych, jakie są jego główne etapy oraz dlaczego jest tak ważne dla każdej działalności gospodarczej. (więcej…)

Czytaj Dalej

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.