Connect with us

Firma

Nadanie paczki: e-commerce i usługi indywidualne

Opublikowano

on

przesylki

przesylkiBranża e-commerce w ostatnich latach rozwija się bardzo szybko. Ogromny wpływ miała na to pandemia koronawirusa, która sprawiła, że konsumenci zaczęli zamawiać coraz więcej rzeczy online. Wśród aspektów, na które klienci zwracają uwagę, wybierając sklep internetowy, są m.in. oferowane metody dostawy. Dla konsumenta ważne jest, by paczka dotarła do niego przede szybko, a jej wysyłka nie kosztowała zbyt wiele. W artykule wyjaśniamy, jak zorganizować wysyłkę w sklepie internetowym.

Jak zorganizować wysyłkę w sklepie internetowym?

Organizacja wysyłki w sklepach internetowych może przebiegać na różne sposoby. Wpływ na to ma przede wszystkim wielkość przedsiębiorstwa. Istnieją bowiem na rynku małe, jednoosobowe biznesy, w których wszystkim zajmuje się właściciel – od produkcji towaru, aż po jego nadanie do klienta. Większe przedsiębiorstwa często korzystają jednak z usług firm logistycznych, które to zajmują się kompletowaniem zamówień i ich dostarczaniem do odbiorców. Niekiedy marki nawiązują także współpracę z konkretnymi firmami kurierskimi. Wykupując u nich abonament, mogą liczyć na niższe koszty nadania, jednak aby było to rzeczywiście opłacalne, muszą odpowiednio określić minimalną liczbę paczek, które będą nadawane w konkretnym czasie. Istnieją także abonamenty, w ramach których przedsiębiorcy mogą liczyć także na inne korzyści niż jedynie tańsza wysyłka.

Firmy korzystające z zewnętrznych usługodawców logistycznych mogą skorzystać z dwóch głównych rodzajów usług: dropshippingu i fulfillmentu. W pierwszym z nich rola sprzedawcy ogranicza się jedynie do zdobycia nabywcy. Sklep pełni funkcję pośrednika między producentem czy hurtownią a konsumentem. Na jego stronie internetowej odbywa się sprzedaż, a wysyłką i całą organizacją zamówień zajmuje się firma logistyczna. Fulfilment to natomiast system, w którym produkty należą do właściciela sklepu, często to on jest ich wytwórcą, jednak nie musi mieć ich u siebie ani zajmować się ich wysyłką. Towar znajduje się w specjalnych magazynach firmy logistycznej, której zadaniem jest kompletowanie zamówień, ich dostarczanie do klientów, a nawet obsługa zwrotów. Zaletą takiego rozwiązania jest szybkość obsługi oraz oszczędność czasu i środków.

Paczka e-commerce – co to jest?

Paczka e-commerce to każda przesyłka doręczana do klienta, która została zamówiona przez niego w sklepie internetowym – niezależnie od jej rozmiaru, wagi, zawartości czy formy dostawy. Może być dostarczona pod wskazany adres, do automatu paczkowego lub też pozostałych punktów odbioru.

Obsługa wysyłek sklepów internetowych

Zawierając umowy na dostawy paczek z firmami kurierskimi, sprzedawca może liczyć także na inne usługi dostawców. Często abonamenty obejmują wliczony odbiór paczek z siedziby sklepu w różnych godzinach, możliwość nadawania w weekendy czy dodatkowe ubezpieczenie przesyłek. Wybierając optymalną opcję dla Twojej firmy, pamiętaj o tym, by jak najlepiej spersonalizować usługę – nie tylko do potrzeb własnych, ale i klientów.

Czytaj Dalej
Wciśnij aby skomentować

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Firma

Usługi rachunkowe – kiedy warto z nich skorzystać?

Opublikowano

on

kiedy skorzystac z uslug rachunkowych

W dzisiejszych czasach prowadzenie działalności gospodarczej wiąże się z wieloma obowiązkami, z których jednym z najważniejszych jest prowadzenie rachunkowości. Każda firma, niezależnie od wielkości, musi spełniać określone wymagania finansowe i podatkowe. Prowadzenie księgowości wymaga nie tylko wiedzy, ale także czasu i dokładności. Dlatego coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z usług profesjonalnych biur rachunkowych. (więcej…)

Czytaj Dalej

Firma

Zalety wdrożenia BNPL dla klientów biznesowych

Opublikowano

on

klient biznesowy

Odroczone płatności z roku na rok zyskują coraz większe grono miłośników – zarówno po stronie konsumentów, jak i przedsiębiorców, którzy mają możliwość wdrożenia takiego rozwiązania u siebie. Nie wszyscy jednak do końca wiedzą, na czym ta usługa polega i jakie korzyści dla przedsiębiorcy wynikają z takiego modelu sprzedaży. Sprawdźmy czym dokładnie jest BNPL i co nam daje. (więcej…)

Czytaj Dalej

Firma

Jak przebiega proces wdrożenia outsourcingu magazynowego w firmie?

Opublikowano

on

outsourcing magazynowy wdrozenie w firmie

Outsourcing magazynowy to coraz popularniejsze rozwiązanie, które pozwala firmom na skupienie się na swoich kluczowych kompetencjach, jednocześnie powierzając zarządzanie logistyką i magazynowaniem zewnętrznym dostawcom. Proces ten oferuje wiele korzyści, w tym redukcję kosztów, zwiększenie efektywności operacyjnej oraz dostęp do zaawansowanych technologii i ekspertyzy. Wdrożenie outsourcingu magazynowego wymaga jednak starannego planowania i realizacji w kilku kluczowych etapach, aby zapewnić płynność operacji i spełnienie oczekiwań obu stron. (więcej…)

Czytaj Dalej

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.