Connect with us

Firma

Przenosimy biznes do sieci – gotowy sklep pod klucz!

Opublikowano

on

Codziennie w samej Polsce powstaje od kilku do nawet kilkuset sklepów internetowych. Ich właścicielami są zarówno młodzi przedsiębiorcy, jak i doświadczeni wyjadacze. Skąd taka koniunktura? To bardzo proste, wiele osób zaczyna w końcu zdawać sobie sprawę z tego, że przeniesienie biznesu do sieci to już nie tylko wielka szansa, ale praktycznie obowiązek, którego prędzej czy później będziemy musieli dopełnić. Jak się do tego zabrać? Metod jest wiele, ale my poruszymy dwie najbardziej oczywiste – wykorzystanie darmowych szablonów i zakup gotowego sklepu pod klucz.

Od projektu do realizacji

Na pytanie, czy założenie sklepu internetowego jest trudne, nie ma dobrej odpowiedzi. W teorii gotowy działający sklep możemy “postawić” w dosłownie pół godziny, ale czy okaże się on dochodowy? Prawie na pewno nie.

Uruchomienie sklepu, który przyniesie zysk wymaga nie tylko wiedzy i umiejętności, ale także bardzo dużej ilości pracy. Dobry sklep powinien wyróżniać się na tle konkurencji, świetnie się prezentować i zapewniać klientom przejrzystą i wygodną obsługę. To sprawia, że w projekt takiego sklepu trzeba zaangażować co najmniej kilku specjalistów z różnych branż, od programowania, przez grafikę na bezpieczeństwie kończąc. To z kolei kosztuje, a jak wiemy przedsiębiorcy, kiedy tylko mogą, szukają najtańszej opcji, a w tym wypadku darmowych odpowiedników.

Platformy sklepowe typu Open Source – czy warto?

Skoro mówimy o darmowych rozwiązaniach, to musimy wspomnieć, o tym, że obecnie na rynku jest ich bardzo wiele. Większość z nich pozwoli nam szybko założyć swój własny, działający sklep internetowy zupełnie za darmo. W czym tkwi haczyk? Oczywiście w ograniczeniach. Nawet darmowe rozwiązania muszą się jakoś utrzymać, dlatego często chcąc zmienić coś w szablonie takiego darmowego sklepu, napotykamy na paywalla, czyli blokadę, która uniemożliwia nam interesujące nas zmiany, jednocześnie zachęcając nas do zakupu płatnej wersji danej wtyczki, szablonu czy rozwiązania. Oczywiście w internecie są również w pełni darmowe szablony, jednak ich jakość często pozostawia wiele do życzenia, a sam projekt z reguły okazuje się przestarzały. Z drugiej strony mamy rozwiązania komercyjne takie jak gotowy sklep pod klucz.

Przewaga płatnego rozwiązania

Dlaczego i czy w ogóle warto kupować gotowe rozwiązania w postaci przygotowanego, działającego sklepu internetowego pod klucz? Odpowiedź jest prosta: warto, z bardzo wielu powodów. Największym plusem takiego rozwiązania jest oszczędność czasu i szybkość wykonania. Kupując gotowy sklep, nie musimy poświęcać dziesiątek godzin na projektowanie, wdrażanie poprawek i w końcu testy. Wszystko przygotowywane jest nie przez jednego, ale przez cały zespół profesjonalistów, który dba o to, aby projekt nie tylko wyglądał, ale i działał tak, jak chcemy.

Drugą kwestią jest późniejsza obsługa i wsparcie całego projektu. W przypadku darmowych rozwiązań jesteśmy zdani sami na siebie, podczas gdy w ramach płatnego, gotowego sklepu zawsze możemy liczyć na fachową pomoc techniczną i obsługę klienta.

Na sam koniec pozostaje unikalność sklepu. Jeżeli nie chcesz, by Twój sklep wyglądał tak, jak tysiące innych opartych na tym samym darmowym motywie, to zakup gotowego sklepu pod klucz jest zdecydowanie dla Ciebie, bo wtedy wszystko przebiega na dokładnie Twoich warunkach.


Źródło: Artykuł partnerski

Czytaj Dalej
Wciśnij aby skomentować

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Firma

Faktoring a biała lista podatników VAT

Opublikowano

on

W 2019 roku została wprowadzona biała lista podatników VAT. Jej celem jest ułatwienie weryfikacji kontrahentów pod względem aktualności ich danych. Jednak przedsiębiorstwa, które chciałaby korzystać z faktoringu, często mają w związku z nią wiele wątpliwości. Czym dokładnie jest biała lista podatników VAT i jak wpływa na faktoring? Podpowiadamy.

Czym jest biała lista podatków VAT?

Biała lista podatników VAT została wprowadzona 1 września 2019 roku. Jest to wykaz, który dostępny jest na stronie internetowej Ministerstwa Finansów, a także CIDG. Jej celem jest uszczelnienie systemu podatkowego VAT, a także zlikwidowanie oszustw podatkowych. Każda firma przed dokonaniem jakiejkolwiek płatności zobowiązana jest do sprawdzenia, czy jej kontrahent jest czynnym podatnikiem VAT.

Na liście tej można znaleźć numer rachunku firmowego podatnika, a także inne dane dotyczące przedsiębiorstwa, takie jak nazwa firmy, NIP, REGON, KRS, adres siedziby, dane wspólników i osób wchodzących w skład zarządu spółki, daty rejestracji, wykreślenia i przywrócenia do rejestru i wiele innych. Zgodnie z ustawą przedsiębiorstwo jest zobowiązane do uiszczenia płatności wyłącznie na rachunek kontrahenta, który widnieje w tym rejestrze.

Faktoring a biała lista

Faktoring a biała lista – wiele osób zadaje sobie pytanie, co trzeba w tej kwestii wiedzieć. W przypadku faktoringu jawnego i odwrotnego biała lista podatników VAT nie wpłynęła w znaczący sposób na realizację tej usługi. Jednak przedsiębiorcy zobowiązani są do weryfikacji rachunków, na które przelewają środki. W przypadku stałej współpracy z danym kontrahentem nie można umieścić jego numeru w systemie księgowym, tylko przed każdym dokonaniem płatności, należy go ponownie zweryfikować.

W przypadku faktoringu jawnego firma przelewa środki finansowe na rachunek kontrahenta, który widnieje na białej liście podatników. Klient przedsiębiorstwa faktoringowego nie musi jednak sprawdzać jego numeru, ponieważ dokonuje on zapłaty na rachunek firmy faktoringowej i to ona musi zweryfikować na białej liście numer, na który zostaną przelane środki.

Istotne zmiany zaszły natomiast w przypadku faktoringu cichego. Jego istota polega na tym, że płatnik nie jest informowany o tym, że płatności są objęte faktoringiem. Po wprowadzeniu białej listy udzielenie faktoringu niejawnego na podstawie rachunku cesyjnego nie jest już możliwe. Z tego powodu funkcjonuje ono na innych zasadach. Między firmą faktoringową, a faktorantem zachodzą więc ustalenia zgodnie z którymi zobowiązuje się on do spłaty zobowiązania na numer rachunku faktora, zaraz po otrzymaniu płatności od swojego kontrahenta.

Czytaj Dalej

Firma

Nadanie paczki: e-commerce i usługi indywidualne

Opublikowano

on

przesylki

przesylkiBranża e-commerce w ostatnich latach rozwija się bardzo szybko. Ogromny wpływ miała na to pandemia koronawirusa, która sprawiła, że konsumenci zaczęli zamawiać coraz więcej rzeczy online. Wśród aspektów, na które klienci zwracają uwagę, wybierając sklep internetowy, są m.in. oferowane metody dostawy. Dla konsumenta ważne jest, by paczka dotarła do niego przede szybko, a jej wysyłka nie kosztowała zbyt wiele. W artykule wyjaśniamy, jak zorganizować wysyłkę w sklepie internetowym. (więcej…)

Czytaj Dalej

Firma

Handel elektroniczny – jak zacząć?

Opublikowano

on

zamowienia

Dostępność globalnej sieci ułatwia i pozwala na działanie przedsiębiorstw różnej wielkości, wprowadzając ich działalność na zupełnie nowy poziom pracy z klientem. Handel elektroniczny stał się w pełni konkurencyjny dla sprzedaży stacjonarnej zarówno z perspektywy klienta, jak i przedsiębiorcy. Rozpoczęcie sprzedaży internetowej to całkiem prosty proces, który może okazać się problematyczny dopiero jakiś czas od startu, kiedy działalność trzeba utrzymać na rynku przy stosunkowo stabilnych przychodach, ciągłym rozwoju i poszerzającej się bazie klientów. (więcej…)

Czytaj Dalej
Reklama

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.