Connect with us

Firma

Jak reagować na hejt, by chronić profesjonalny wizerunek firmy?

Opublikowano

on

Jak reagować na hejt, by chronić profesjonalny wizerunek firmy?

W wizerunek firmy w Internecie wkładasz wiele pracy i zależy Ci na jak najlepszym odbiorze Twoich działań przez internautów? Starasz się wkładać całe swoje serce, kreatywność i poczucie estetyki w publikowane materiały? Musisz być przygotowany na to, że odbiorcy rozmaitych komunikatów zarówno w formie treści, jak i grafik zdjęć czy filmów mogą być różne. Spotkasz się z poklaskiem i pochwałami, ale tuż za rogiem będzie czyhał nieprzychylny hejt. Ujawnia się on szczególnie wtedy, gdy dokonujesz pomyłek nie daj się wtedy emocjom! Reaguj na hejt w profesjonalny sposób, tak aby w każdej sytuacji troszczyć się o pr w Internecie. Zachowaj spokój i profesjonalizm. W poniższym artykule podpowiadamy, jak chronić wizerunek w Internecie.

Wskazówki – jak odpowiadać na hejt?

Znajdującego się po drugiej stronie monitora hejtera nie zmierzysz wzrokiem, ani nie uderzysz. Nie próbuj również agresji słownej wobec jego negatywnych opinii, ponieważ w ten sposób zachęcisz go do dalszego dzielenia się nieprzychylnymi publikacjami w sieci. Poprawa wizerunku firmy po głośnym ataku hejterów zawsze jest wyzwaniem i należy wiedzieć jak odpowiedzieć na hejt zyskując szacunek internautów i  prawidłowo zarządzając kryzysem wizerunkowym. W pierwszej kolejności warto przeanalizować, czy hejt nie jest wynikiem rzeczywistej pomyłki czy zaniedbania. Warto ocenić jak bardzo jest on przerysowany. Jeżeli hejter nie używa atakujących markę zwrotów i jest otwarty na dyskusję wskazane jest mu odpowiedzieć w sposób chroniący markę i podbudowujący jej wizerunek. Natomiast, gdy hejt jest agresywny, wulgarny i przesycony pomówieniami to czyszczenie internetu z takich treści jest jak najbardziej uzasadnione.

Kiedy trzeba przestać dyskutować z hejterem i postawić na usuwanie negatywnych opinii w Internecie?

  • Facebook – usuwanie komentarzy hejterów jest tutaj codzienną praktyką, gdy ich publikacje naruszają wszelkie normy zniesławiając firmę, jej pracowników i właścicieli;
  • Usuwanie komentarzy z Instagrama – jest wskazane za każdym razem, gdy są one obraźliwe, przekłamane i zahaczają o zniesławienie;
  • Serwisy branżowe – dopóki hejter ma uzasadnione stanowisko należy z nim dyskutować, jeżeli jego postawa jest daleka od racjonalnych argumentów lepiej postawić na moderowanie treści;
  • Strona www marki/ blog firmowy – kiedy pod poszczególnymi publikacjami zaczyna pojawiać się agresywny hejt uderzający w wizerunek firmy w Internecie postaw na moderowanie treści lub po prostu zablokuj konkretnego użytkownika jako administrator strony.

Zniesławienie w Internecie uderza w profesjonalny wizerunek, a jego najgorszą formą jest zniesławienie personalne np. właściciela firmy.  Może ono nawet wiązać się z działaniami takimi jak usunięcie danych firmy z Internetu. Wiąże się to z SEO PR, gdzie wyszukiwarka szybko zareaguje na każdą wzmiankę na temat danej marki, produktów czy osób z nią powiązanych. W sytuacji, gdzie hejt był bardzo natężony i opublikowano wiele treści negatywnych czyszczenie wyszukiwarki Google okazuje się nierzadko jednym z obowiązkowych działań. Poprawa wizerunku firmy w sieci bywa sporym wyzwaniem. Nawet, gdy odpowiadasz na hejt i starasz się go na bieżąco moderować w pojedynkę możesz okazać się niewystarczalny. Pamiętaj, że Internet to miejsce bez granic, gdzie wszędzie może pojawić się niespodziewana, negatywna wzmianka o Twojej firmie. Dlatego warto przekazać wizerunek firmy w Internecie w ręce agencji pr. Zespół ekspertów posiadających odpowiednie kompetencje, narzędzia i doświadczenia odpowie na hejt lepiej niż ktokolwiek inny oraz zlikwiduje agresywne wpisy szybciej i sprawniej niż Ty sam.

Nie wiesz z pomocy jakiej agencji pr warto byłoby skorzystać? Na rynku agencje masz do wyboru liczne agencje, które charakteryzują się bardzo zróżnicowanym poziomem świadczonych usług. Polecamy Warsaw Media House. To agencja pr z Warszawy, która działa na rynku już kilka lat i ma na koncie sporo sukcesów. Wykreowała oraz zadbała o wizerunek internetowy wielu firm. Pod jej opieką znalazły się marki powiązane z branżą edukacyjną, finansową oraz medyczną. Sukces działań tej agencji pr opiera się na indywidualnym podejściu do każdego klienta i nieustannej opiece wizerunkowej. Specjaliści trzymają tutaj rękę na pulsie 24h od poniedziałku do poniedziałku. Z pomocą Warsaw Media Huse nie będziesz musiał bać się o wizerunek firmy w Internecie. Nie zostanie również nadszarpnięty Twój budżet. Agencja podejmuje się moderowania treści i walki z czarnym PR od 600 zł netto, co jest niewielkim kosztem w porównaniu z wizerunkowym kryzysem i stratą reputacji firmy na rynku.


Autor: „WMH sp. z o.o. sp.k, ul. Wrzesińska 12 lok 1, 03-713 Warszawa (Port Praski).”

LinkedInFacebookInstagram

Źródło: Artykuł partnerski

Czytaj Dalej
Wciśnij aby skomentować

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Firma

Korzyści płynące z usług agencji pracy?

Opublikowano

on

Czym jest agencja pracy?

Jest to niepubliczna jednostka organizacyjna, która świadczy usługi w zakresie pośrednictwa pracy w kraju oraz za granicą. Wszystkie legalne agencje posiadają certyfikat marszałka województwa właściwego dla siedziby agencji, który jest potwierdzeniem wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia. Certyfikat wydaje się na okres 1 roku. Czy chcemy skorzystać z danej agencji pracy to nasza sprawa indywidualna. Jednak wiele firm w celu zmniejszenia kosztów korzysta z usług agencji pracy. Ma to wiele zalet np. takie jak zmniejszenie kosztów w temacie wypłat pracowników, bo firma nie musi zatrudniać dodatkowych osób do przeprowadza rekrutacji w celu zatrudnienia kogoś, dana działalność, firma, mając mniej pracy na głowie może być bardziej elastyczna i dostosować się do potrzeby każdego klienta nie zapominając przy tym o rodzinie i znajomych, dla których też znajdzie się czas. Szef firmy może dobrać taką agencję, która będzie się specjalizowała w dziedzinie, branży, do której zatrudniani są pracownicy dzięki temu będziemy mieć pewność, że zatrudnione osoby mają doświadczenie, oraz ukończone jakieś kursy, oraz szkolenia. Firma ma też ciągłość w zatrudnianiu pracowników oraz czas przeprowadzanej rekrutacji jest krótszy. 

Czym jest praca tymczasowa?

Zgodnie z artykułem 2 aktu prawnego praca tymczasowa definiowana jest jako wykonywanie na rzecz danego pracodawcy przez okres nie dłuższy niż we wskazanej ustawie zadań, które spełniają pewne kryteria:

  • Praca ma charakter sezonowy/okresowy/doraźny
  • Termin jej wykonania przez pracownika zatrudnionego przez pracodawcę nie byłby możliwy, albo nie należy do jego obowiązku. 

Praca tymczasowa, więc nie posiada wszystkich cech typowej pracy. Zatrudniającym jest tutaj agencja pracy tymczasowej. Umowa, która jest tutaj zawierana to często jest to umowa o pracę na czas określony lub umowa na zlecenie też na czas określony. Osoby młodociane do tego typu prac zatrudniani są na okres 3 miesięcy. Po tym czasie pracodawca może podziękować nam za wykonaną pracę lub przedłużyć naszą umowę na kolejne miesiące. 

To właśnie firmy takie jak między innymi agencja pracy z Wrocławia odpowiada za zatrudnianie pracowników do prac tymczasowych np. do firm, które potrzebują prac do rąk na magazynach, liniach na hali lub np. w małych sklepikach, drogeriach itp. Często tego typu praca jest to praca fizyczna, a nie umysłowa przy biurku komputerze. W momencie gdy jesteśmy zatrudnieni przez agencje pracy osoba zatrudniająca odpowiada za nasze wynagrodzenie więc staje się ona w momencie podpisania umowy naszym szefem. Jeśli jest to praca na magazynie czy na linii to mamy do czynienia w tym przypadku także z kierownikiem hali, który pracuje na danej zmianie.

 

 

Źródło: Artykuł partnerski

 

Czytaj Dalej

Firma

Cięcie strumieniem wody

Opublikowano

on

Jeżeli zastanawiasz się, w jaki sposób szybko i efektywnie ciąć metal, jak i inne tworzywa to powinna zainteresować Cię technologia wykorzystująca cięcie strumieniem wody. Technologia ta wykorzystuje sprężoną pod wysokim ciśnieniem wodę, która ukierunkowana na tworzywo za pomocą specjalnej dyszy z łatwością przecina niemal każdy dowolny materiał. Jest to możliwe między innymi dlatego, że podczas cięcia wodą, materiał poddawany obróbce nie nagrzewa się, co znacząco zwiększa zakres materiałów, które można obrabiać za pomocą strumienia wody.

(więcej…)

Czytaj Dalej

Firma

Przenosimy biznes do sieci – gotowy sklep pod klucz!

Opublikowano

on

Codziennie w samej Polsce powstaje od kilku do nawet kilkuset sklepów internetowych. Ich właścicielami są zarówno młodzi przedsiębiorcy, jak i doświadczeni wyjadacze. Skąd taka koniunktura? To bardzo proste, wiele osób zaczyna w końcu zdawać sobie sprawę z tego, że przeniesienie biznesu do sieci to już nie tylko wielka szansa, ale praktycznie obowiązek, którego prędzej czy później będziemy musieli dopełnić. Jak się do tego zabrać? Metod jest wiele, ale my poruszymy dwie najbardziej oczywiste – wykorzystanie darmowych szablonów i zakup gotowego sklepu pod klucz.

(więcej…)

Czytaj Dalej
Reklama

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.