Connect with us

Firma

Jakie gadżety pomogą Ci zareklamować swoją działalność?

Opublikowano

on

Powerbank Glencore grawer logo na skórze

Reklama to jeden z najważniejszych obszarów naszej działalności gospodarczej. Bez pokazania światu swojej usługi lub produktu w atrakcyjny sposób, nie będziemy mieć szans na sprzedaż. Dzisiejsze technologie dają nam nieskończone możliwości, ale jednocześnie stwarzają wyzwanie. Właściwe korzystanie z reklamy jest niezwykle trudne, i często zniechęcamy się, nie widząc szybkich efektów. Każdy z nas planując wydatki musi wygospodarować właściwą ilość gotówki przeznaczoną na marketing. Co wybrać, by nasza reklama przynosiła skutek? Jakie nośniki reklamy lubią klienci, a co traktują jako niechciane czy nachalne?

Dlaczego warto postawić na taki nośnik reklamy?

Bardzo dobrym rozwiązaniem dzięki swojej niesamowitej skuteczności, są gadżety reklamowe z logo firmy dostępne na Polagift.pl. Możesz ich użyć praktycznie w każdej branży, bez względu na to, czy sprzedajesz produkt czy usługę. Są powszechnie lubiane i dobrze odbierane. Klienci czy pracownicy traktują je jako podarunek, a nie stricte reklamę, mimo iż gadżet marketingowy to taki, który nosi wyraźne logo na sobie i służy zdecydowanie reklamie Twojej firmy. Wszyscy lubimy dostawać prezenty i ta zasada sprawdza się także tutaj. Każdy, kto otrzyma fajny produkt z Twoim logo w pierwszym odruchu ucieszy się z prezentu, a nie poczuje nachalności związanej choćby z reklamami w telewizji. Dobrze wybrany gadżet z logo działa zatem skutecznie i długofalowo, budując z jednej strony pozytywny wizerunek firmy, a z drugiej strony w użyteczny sposób służąc obdarowanej osobie.

Jakie gadżety wybrać dla reklamy swojej firmy?

Jak zatem wybrać właściwy gadżet? Podstawową zasadą jest dobór przedmiotów o odpowiedniej jakości. Zastanów się, co sam chciałbyś dostać? Czego używasz na co dzień? Jakie akcesoria szczególnie cenisz sobie w aucie, jakie w domu, a co jest mega przydatne przy uprawianiu sportu? Wybierz taki gadżet na Polagift.pl, który będzie dobrze spełniał swoją podstawową funkcję, a zapewnisz sobie, że obdarowana osoba włączy go do swojego codziennego użytku, a co za tym idzie, będzie regularnie spoglądać na Twoje logo. Tak dobrany gadżet działa, będąc jednocześnie pomocnym gadżetem dla osoby obdarowanej, ale jednocześnie skuteczną reklamą dla Ciebie. Jednymi z najchętniej wybieranych akcesoriów są gadżety elektroniczne. Wszyscy jesteśmy otoczeni elektroniką przez cały dzień, ułatwia nam ona zarówno domowe obowiązki, pomaga w pracy, ale ma też niebagatelne znaczenie dla spędzania naszego czasu wolnego.

gadżety reklamowe

Pomocny gadżet, bez którego nie wyobrażamy sobie już wyjazdów

Jeśli planujesz wybrać akcesoria związane z elektroniką, warto rozważyć power banki z logo, których ogromny wybór zapewnia Polagift.pl. Jest to przedmiot, który znajdzie zastosowanie dosłownie w każdym domu. Power banki z logo będą służyć zarówno Twoim klientom, jak i pracownikom, ułatwiając życie w podróży, na urlopach, ale także wypełnianie codziennych obowiązków. Są bardzo funkcjonalne i uniwersalne, łącząc w sobie prostotę pomysłu z użytecznością, wpływającą na nasz codzienny komfort. Taki podarunek będzie doskonałą reklamą Twojej firmy.

Czytaj Dalej
Wciśnij aby skomentować

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Firma

Zasady prowadzenia księgi przychodów i rozchodów

Opublikowano

on

ksiega przychodow i rozchodow

Przedsiębiorcy, którzy rozliczają się na zasadach ogólnych lub w formie stawki liniowej, zobowiązani są do prowadzenia księgi przychodów i rozchodów. Na jej podstawie wyliczana jest bowiem podstawa opodatkowania oraz obowiązująca właściciela działalności stawka oprocentowania. Warto jednak wiedzieć, jakie są zasady prowadzenia KPiR, a także co powinno się w niej znajdować. Odpowiedzi na te zagadnienia przedstawiamy w artykule! (więcej…)

Czytaj Dalej

Firma

Procedury bhp – dlaczego należy ich przestrzegać?

Opublikowano

on

bezpieczenstwo i higiena pracy

Procedury bhp są bardzo ważne z wielu różnorodnych względów. Dzięki nim można przede wszystkim zyskać wiele korzyści, które wpływają na wydajność pracy. Dlaczego należy ich przestrzegać? Fachowcy informują. (więcej…)

Czytaj Dalej

Firma

Faktoring a biała lista podatników VAT

Opublikowano

on

W 2019 roku została wprowadzona biała lista podatników VAT. Jej celem jest ułatwienie weryfikacji kontrahentów pod względem aktualności ich danych. Jednak przedsiębiorstwa, które chciałaby korzystać z faktoringu, często mają w związku z nią wiele wątpliwości. Czym dokładnie jest biała lista podatników VAT i jak wpływa na faktoring? Podpowiadamy.

Czym jest biała lista podatków VAT?

Biała lista podatników VAT została wprowadzona 1 września 2019 roku. Jest to wykaz, który dostępny jest na stronie internetowej Ministerstwa Finansów, a także CIDG. Jej celem jest uszczelnienie systemu podatkowego VAT, a także zlikwidowanie oszustw podatkowych. Każda firma przed dokonaniem jakiejkolwiek płatności zobowiązana jest do sprawdzenia, czy jej kontrahent jest czynnym podatnikiem VAT.

Na liście tej można znaleźć numer rachunku firmowego podatnika, a także inne dane dotyczące przedsiębiorstwa, takie jak nazwa firmy, NIP, REGON, KRS, adres siedziby, dane wspólników i osób wchodzących w skład zarządu spółki, daty rejestracji, wykreślenia i przywrócenia do rejestru i wiele innych. Zgodnie z ustawą przedsiębiorstwo jest zobowiązane do uiszczenia płatności wyłącznie na rachunek kontrahenta, który widnieje w tym rejestrze.

Faktoring a biała lista

Faktoring a biała lista – wiele osób zadaje sobie pytanie, co trzeba w tej kwestii wiedzieć. W przypadku faktoringu jawnego i odwrotnego biała lista podatników VAT nie wpłynęła w znaczący sposób na realizację tej usługi. Jednak przedsiębiorcy zobowiązani są do weryfikacji rachunków, na które przelewają środki. W przypadku stałej współpracy z danym kontrahentem nie można umieścić jego numeru w systemie księgowym, tylko przed każdym dokonaniem płatności, należy go ponownie zweryfikować.

W przypadku faktoringu jawnego firma przelewa środki finansowe na rachunek kontrahenta, który widnieje na białej liście podatników. Klient przedsiębiorstwa faktoringowego nie musi jednak sprawdzać jego numeru, ponieważ dokonuje on zapłaty na rachunek firmy faktoringowej i to ona musi zweryfikować na białej liście numer, na który zostaną przelane środki.

Istotne zmiany zaszły natomiast w przypadku faktoringu cichego. Jego istota polega na tym, że płatnik nie jest informowany o tym, że płatności są objęte faktoringiem. Po wprowadzeniu białej listy udzielenie faktoringu niejawnego na podstawie rachunku cesyjnego nie jest już możliwe. Z tego powodu funkcjonuje ono na innych zasadach. Między firmą faktoringową, a faktorantem zachodzą więc ustalenia zgodnie z którymi zobowiązuje się on do spłaty zobowiązania na numer rachunku faktora, zaraz po otrzymaniu płatności od swojego kontrahenta.

Czytaj Dalej
Reklama

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.