Umieszczenie atrakcyjnej reklamy na witrynach budynku firmowego to jeden z najskuteczniejszych sposobów na bezpośrednie zwrócenie uwagi Klienta i wyróżnienie swoich produktów i usług na tle innych obiektów w mieście. Taka forma reklamy przyczynia się do tworzenia wizerunku firmy, dlatego warto zadbać o jej odpowiedni wygląd i treść.
Oklejanie witryn- korzyści marketingowe i promocja firmy
Witryna firmowego lokalu jest istotna pod kątem wywierania pierwszego wrażenia na nowym Kliencie. Efektywna witryna będzie nie tylko przyciągać wzrok przechodniów, ale także wpływać na postrzeganie ogólnego wizerunku marki. Dlatego warto postawić na wysoką estetykę i oryginalność projektu reklamy witrynowej, tak by była dobrze widoczna i wyróżniała się spośród wielu innych witryn obiektów znajdujących się w pobliżu. Wysokiej jakości usługi w tym zakresie oferuje pracowania reklamy Log Art, która specjalizuje się również w wykonywaniu efektownych liter reklamowych 3D.
Treść takiej reklamy powinna nawiązywać do tego, czym zajmuje się dana firma i co oferuje swoim Klientom. Ponadto witryna może skutecznie zakryć wnętrze lokalu lub pozostawić wolną przestrzeń i widok na wnętrze. Witryny, które szczelnie zasłaniają wnętrze, są najczęściej stosowane w gabinetach lekarskich, kosmetycznych czy biurach usługowych. Natomiast pozostawienie widoku to lepszy wybór w przypadku obiektów handlowych czy, lokalów gastronomicznych.
Jaki sposób oklejania witryn wybrać?
Skuteczna reklama musi skupiać się na wysokiej jakości wykonaniu i estetyce projektu. W technikach oklejania witryn często wykorzystywanym materiałem jest folia typu One Way Vision, która dzięki dziurkowaniu zapewnia dopływ światła do pomieszczenia i jest niewidoczna od wewnątrz, co bardzo dobrze sprawdza się w oklejaniu witryn o dużej powierzchni. Z kolei oklejanie szyb folią monomeryczną kryjącą to dobry sposób na uzyskanie lepszych efektów graficznych i kolorystycznych.
Wśród skutecznych sposobów oklejania witryn, popularne są również folie matowe, mleczne, które imitują szkło piaskowane lub szronione i mogą sprawdzić się również we wnętrzu lokalu, jako sposób na odgradzanie poszczególnych stanowisk. Z kolei folia plotowana to materiał wykorzystywany najczęściej w produkcji drobnych elementów graficznych, takich jak hasła reklamowe. W wykonaniu witryn warto postawić także na dodatkowe efekty specjalne takie jak podświetlenia czy wykorzystanie liter 3D, które sprawią, że witryna będzie bardziej widoczna.